TODA A TERRA NA NOSA PALABRA.....III ENCONTRO COA POESIA ,OS POETAS E A MUSICA.,

TODA A TERRA NA NOSA PALABRA.(ENCONTRO COA POESIA E A MUSICA)

Actualizado el lunes
Onte Domingo 21 de Xuño,dios entrado no veràn, e dou fé que a alor foi abraiante, ainda asi un animoso grupo de amigos da palabra, a terrra e a musica, coa excusa perfecta da Poesia, xuntamonos nas terras de Tabeiros ,Terra de Montes, para non esquecer os grandes mestres que antes que nos ollaron a matria e nos deixaron a semente da razòn dos soños e fantasias. Ali estivemos na Alameda para a benvida e ofrenda floral no monolito de "Marcial Valladares", dende onde baixamos a igrexa de Berres, diante das lápidas en pedra de granito de ambolos dous, Marcial e Avelina, para escoitar aDavid Otero Fernandez,Romina Bal,Neves Soutelo,Susana Arins, e marabillarnos co feitizo da guitarra de Isabel Rei Sanmartin, que nos deixou mudos de palabra e cheos de musica, nunha formidable interpretaciòn, d emusicos galegos.Despois continuamos ruta ante a casa onde naceu Garcia Barros, para continuar coa lectura de poemas e pensamentos, que xa iniciaramos a maña na recepciòn dos amigos da palabra, ali na alameda, Anton Antom Laia Lopez, e mais Eu, Puidemos asi escoitar a Lorena Rei, de novo, e contiar ruta cara o Arenal, ao pé mesmo do noso rei dos ríos, o ULLA, sen que nin sequera as sombras dos ameneiros, salgueiros, e vidueiros, fora capaz de mitigar a formidable calor que nin mollando os pés nas cristalinas augas do ulla, puidemos refrescar. Despois do xantar con que nos agasallaron, os amigos da Asociacion cultural VAGALUMES, da Estrada, perfecta organizaciòn e posta en escena dos actos en cada momento, e fantastico o entorno é o lugar do areal para a poesia, pasamos a tarde rendindo homenaxe a palabra e a musica, cos amigos Mini e Mero, Xose Vazuez Pintor, Constantino Regueira,Xoan Carlos Garrido Couceiro,Cristina Gende e un longo etc que aproveitamos ata case as oito da noite, para recitar, escoitar e contarnos as nosas leiras....Tercer encontro coa poesia e a musica, primeiro foi en Melide, con Soqui Cea Vázquez,e Antom Laia Lopez, depois estivemos baiso as inclemencias do tempo, infernal acubillo dos pendellos, en Agolada, e agora foron as augas do rei dos rios, a que levou os nosos soños alende a linea bermella do horizonte mais afastado .......Velai tedes a miña reportaxe deste fermoso dia.





FARODEVIGO
Principio del formulario
Final del formulario

Principio del formulario
Final del formulario
0
Versos en la orilla del Ulla
Un encuentro poético recuerda en Berres a los hermanos Valladares y a García Barros
Ana Cela A Estrada 22.06.2015 | 01:59
Asistentes a este encuentro, ayer, ante las tumbas de Marcial y Avelina Valladares. // Bernabé/Javier Lalín
Poetas de Tabeirós-Terra de Montes y otros llegados de municipios vecinos se dieron cita ayer en A Estrada para participar en un encuentro poético en las tierras que baña el Ulla. El acto sirvió también para homenajear a grandes de las letras gallegas como los hermanos Marcial y Avelina Valladares.
El pétreo símbolo con el que A Estrada recuerda, desde su alameda municipal, a los hermanos Marcial y Avelina Valladares sirvió de primera escala en la ruta poética que la asociación Vagalumes programó para la jornada de ayer. El colectivo propició una convivencia entre creadores de esta y otras comarcas vecinas, buscando con los versos de cada uno de ellos rendir un homenaje a los escritores que vio nacer la parroquia estradense de Berres, desde los propios hermanos Valladares al célebre Manuel García Barros.
En la alameda, autores como Ángel Utrera pidieron continuidad a este tipo de marchas literarias, realizadas previamente en puntos como Melide o en los Pendellos de Agolada. Fueron varios los poetas que recitaron en este punto urbano los primeros versos, antes de encaminarse hasta la iglesia y el cementerio parroquial de Berres, donde se encuentran enterrados Avelina y Marcial Valladares. Desde Vagalumes se subrayó la iniciativa de estos hermanos de recoger en su tiempo el habla de esta tierra, poniéndola "en texto impreso y producción literaria". En el camposanto continuaron resonando los poemas. Seguidamente, los participantes se sumaron a un concierto de guitarra en un local anexo a la iglesia.
La última escala de la ruta poética que este colectivo cultural bautizóCOMOhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png Toda a terra na nosa palabra, fue el área recreativa de O Areal, también en Berres, pasando antes por la casa natal de García Barros, oriundo de esta parroquia de A Estrada. En un entorno idóneoPARAhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png el disfrute de una jornada tan calurosa como la de ayer, un espacio natural arreglado y puesto en valor por los vecinos,CONTINUARONhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png las intervenciones poéticas y musicales. El caudaloso Ulla fue arrastrando en su incansable discurrir versos que recuerdan a un padre, que cantan al mar o que aseguran que este es el momento del cambio.












Comentarios

Entradas populares