AQUELLAS MUJERES......MUJERES DE ANTES



Calquera tempo pasado foi mellor......non, so foi diferente.
A muller, era prototipo, bandeira de a feminidade, a tenrura, a delicadeza...Valores contrapuestos a virilidade do home, con toda a sua carga de violencia e machismo.
Hoxe, ¿Que queda de todo eso......?
A muller colleo no seu desexo de equipararse en dereitos, e obrigas, o peor dos homes: A violencia, a agresividade, a liberdade sexual, porque si.......O final, xa o vemos todos: Carencia de valores, non hai referentes na autoridade moral, paternal ou civil. Xuventude sen curiosidade nin ilusions...Degradaciòn e falta de estimulos; Violencia de xenero ...








¿Non e preciso seguir....? ¿Para que?, os efectos deste tempos novos, de "Aldea global", e mundo idiotizado polos medios de comunicaciòn, co imperio da tecnoloxia mais salvaxe, estan diante de todos nos....Triste legado que imos deixar.











Sintoo pero eu prefiro aquelas miradas insinuantes, aquelas chamadas a media noite, aqueles pasos polos calexons da erotica, no procura do amor, da compaña, os xogos de homes e mulleres, libremente escollidos.
Eu son, e sigo a ser dos que valoran e prefiren a intelixencia e o predominio da mente, no corpo, e non a violencia do corpo sobre a mente, no desexo de serem todos iguais.
O mais fermoso e a diversidade, ser diferentes, e aportar cada un de nos o que ten de bo....
-(As fotos son daqueles "mitos eroticos dos meus anos mais ou menos mozos...."Brigitte BArdot-MArlene Dietrich-Marilyn Monrroe-Greta Garbo, e por soposto Audry Gerbut. )




Comentarios

Entradas populares