PABLO RUIZ PICASSO-EL SUEÑO DE LA RAZON
















Hoxe, traio a esta paxina do meu blog, fragmentos publicados no ano 1969, na revista LITORAL.





Tratabase dunha revista de Poesia e Pensamentos, feita desde Torremolinos, Malaga, Andalucia, España, Europa...tal e como rezaba na súa portada, que rescatei dos recordos e papeis que no fondo dun armario tiña meu pai, e que ainda que por aquel enton eu tiña 13 anos, xa ao lelos senti que as palabras, os poemas, as fotos, todo o que aquelas revistan publicaban estaban feitas para mi.





So conservo doce daqueles numeros bimensuales, que gardo como oro en paño. Nela escribieron, POETAS, con maisculas, como Bergamin, Alberti, Jorge Guillen, Vicente Aleixandre, Manuel MAchado, Jose Maria Amado, Dionisio Ridruejo, Miguel Hernandez,Benjamin Palencia, Jose Infante, y un largo etc. algunos xa consagrados, outros abriendose camino, algúns deles fallecidos, asesinados, pola man dos enemigos da liberdade e a xusticia, represariados, fusilados en obscuras carceles, ou solitarios campos de castilla, exiliados , ou victimas da irracionalidade dunha guerra civil, que non pechaba as feridas, a pesar dos anos xa pasados, pola ceguera, pola miseria mental o odio duns vencedores, ¿De que?, da morte sen vida, da miseria da vida rastrera en pos das sombras das victimas desa atrocidade sen nome.





O meu cariño para todos eles, o meu sincero sentimiento de que sen eles non seriamos hoxe o que somos, o meu desexo de que xamais volvamos ter que falar daquelo, nin vivir nunca mais nada parecido, quero plasmalo na homenaxe que fago o meu admirado paisano" PABLO RUIZ PICASSO, " , Malagueño irreal, xenio da arte, poeta das cores na pintura da vida, cidadan do mundo da liberdade e a razòn ......................





Todos os textos, e fotos, asi como os debuxos foron publicados no numero especial da revista Litoral, o numero 6 de Febreiro-Marzo do ano 1969.

Comentarios

Entradas populares