O ANO DAS MIMOSAS


Este libriño, que atopei por casualidade na Central Libreira en Ferrol, e de Xose Luna Sanmartin.

Profesos de Ensino primario en Lalin, e director de Edicions Fervenza, na Estrada, e supoño que tamen dende o interior da Asociacion cultural do mesmo nome, que realiza un importantisamo traballo en prol da cultura desta bisbarra nosa, tan aillada, e falta de estimulos.

O libro esta ilustrado co sempre fermoso traballo do meu amigo PACO LAREO, que como xa é sabido ten feito o que ninguen fixo xamais polo mundo da cultura, e a arte en xeral, dende unha aldea, como ven sindo PILOÑO, en Viladecruces, dende o interior da Fundacion "A Solaina", da cal me honro en ser "forxador", aunque ben o meu pesar, non participo tanto como me gustaria, por falta de tempo, sempre o maldito tempo.....que limita os nosos desexos. Despois cando nos sobra, xa non temos forzas, nin animo...

O Ano das Mimosas, e un conto de aqui, dos nosos avos, unha sincela historia, dun neno, o seu avo, a aldea, e as cousas que foron....Pero por serem asi tan natural, é moi fermosa...

Comentarios

Cuspedepita ha dicho que…
Ten moi boa pinta. Verei se podo conseguilo :-))
Angel Utrera ha dicho que…
Si ves que non podes atopalo, dimo e tentarie eu pedircho aqui nos amigos da ed. fervenza, da EStrada...
Un bico

Entradas populares