¿PERO ALGUEN LEE ESTE BLOG?



Te llamaré......


Y en el silencio de la noche,


cuando pueda


diré tu nombre en un susurro.


Mientras lágrimas secas


mojen los petalos marchitos


de las rosas desnudas de espinas


del parterre, te recordarè mansamente


y sin reproches.


Asi, tan mía como entonces


te llamarè .


Y al alba entre sombras frias


una y mil veces


mientras viva


besarè el amargo rencor


de tu partida.


Te llamarè, si


y al otro lado de esta herida


me esperarà el infierno de la muerte


sin tu risa.

(Estou seriamente plantexandome deixar este blog, porque teño serias dúbidas de que ahi, ao outro lado deste frio cristal, pantalla na que atopo refuxio e que serrve para acercarme e alonxarme de todos vos, realmente estea alguen. ¿Serve de algo o que escribo ?. ¿Alguen o lee?

Cando un ponse cunha destas historias dos blogs, sinte que ten gañas de contar algo, de decir algo, de facer un pouco de streastease literario persoal. No meu caso, non estou certo de que guste, o sirva para algo, e nin sequera se si hay que o sigue, proque non teño o mais prezado de todo......Os comentarios, bos ou malos, todos son necesarios e para mi motivadores.

Asi que ¿HAY ALGUEN QUE LEA ESTE BLOG...?

Comentarios

Fada Branca ha dicho que…
hola, hola, hola xa estou aqui de novo despois dun problemiñas con ordenador, xa está de novo en plena forma.
Angel Utrera ha dicho que…
Grazas, e benvida, xa botabamos de menos a maxia das tuas palabras...
Lapis-vermello ha dicho que…
Claro que leo o teu bog, leo os dous, o problema e que moitas veces non podo deixar comentarios. Non deixes este blog, que é ben interesante. Ti non te olvids de que eu leo o blogue. De acordo?

Moitos bicos.
Angel Utrera ha dicho que…
A miña admiradora ......
Grazas, non o esquecerei.
Xa teño ganas de que chegue o 31, para escoitar a tua musica.
Un bico.
busto.agolada ha dicho que…
Pois si que estamos aquí, non diariamente pero si de vez en cando.
Os comentarios fágochos en persoa.
UNha aperta
Lapis-vermello ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.

Entradas populares