SAUDADE DE TI NA DESPEDIDA.....





Non quero marchar
mais dígoche adeus
cun sorriso amargo e a man alzada
na despedida dos corpos
que non das almas.
Non quero fuxir
mais escapo do calor destes ollos
nos que perdo o meu pasado.
Non miro atrás
poren meu corpo cheira aroma
da almofada na que gardo a túa imaxe
atrapada como reflexos das ondas
no mar salgado.
Non che deixo
porque levo a túa sombra xunto a mi
o teu sorriso nos meus beixos
as bágoas derramadas sen desmaio
as voces e silencios namorados.
Non quero marchar
e xa non marcho de ti
mais non me quedo o teu lado.

Comentarios

PENELOPE-GELU ha dicho que…
Buenas noches, Ángel Utrera:

No sé cuando habrás escrito este poema, pero parece escrito por un joven poeta enamorado.
El otro día apunté una frase seleccionada en un blog (Un soñador por las nubes), la apunté y te la copio:
"Un hombre que no se alimenta de sus sueños, envejece pronto" W. Shakespeare. No sé exactamente de qué obra la habría recogido, pero creo que es cierto.

Bueno, donde quiero llegar es que con los versos que has escrito estás en plena juventud.
---
Qué excelente fotógrafo René Maltête. Me han encantado las tres fotografías que has elegido. Para acompañar la del jugador de ajedrez, copio de José Ángel Valente:

"EN EL ESPEJO se borró tu imagen. No te veía cuando me miraba."

Saludos. Gelu
Angel Utrera ha dicho que…
Gracias GElu, coincido contigo. Por cierto que ya hechaba de menos tus comentarios, siempre tan suculentos. Me encanta la reflexiòn de Shakespeare, no la conocia, y el verso de Vakente, como siempre lleno de sensibilidad, que gran poeta.¡¡

Por cierto que si envejezco, auqnue el poema sea actual...
Voy a subirte uno que seguro que no te va a gustar....

Entradas populares